duminică, 30 decembrie 2007

BRO'

Dintotdeauna mi-am dorit un frate…!Un frate mai mare,care sa ma ia cu el peste tot si s-o faca din placere,sa-mi puna pe jar amicele,sa-mi ia apararea de fiecare data cand vreun atac la persoana ar intrece masura,caruia sa-i pot spune orice si care sa-mi poata da un sfat sincer,un frate pe care sa-mi vars nervii cand ma cert cu iubitul,sau care sa ma prezinte prietenilor sai drep "uneori chiar e OK!",care sa doarma cu mine in brate si pe deasupra sa aiba si cosmaruri,un frate care sa ma ciufuleasca ori de cate ori as fi trista si cu care sa ma inteleg din priviri.
Iata ca zana surprizelor(care constat cu stupoare ca nu se numeste Andreea Marin,ci Monica…!)s-a gandit ca am sa-i plasez vreo maseluta sub perna daca intra frumusel pe horn si-mi lasa un cadou in ghetute!Dar,cum nu mai suntem copii de gradinita si perioada dintisorilor de lapte a trecut de mult,evident ca si-a luat teapa!
In fine,pe bro' nu a putut sa-l mai recupereze,asa ca a ramas cu mine pe cap!Si pentru ca scumpul de el este baiat finut, bro' ma ciufuleste din priviri,doarme cu mine in brate atunci cand are cosmaruri,imi garanteaza ca "uneori chiar e OK" sa ma cert cu iubitul,intrece masura cu atacul la persoana cand sunt trista,isi varsa nervii pe mine peste tot si o face din placere,imi ia apararea de fiecare data cand ii pun pe jar prietenii si da sfaturi sincere la adresa amicelor mele! =))
Pentru toate astea,tin sa multumesc baiatului care a reusit sa treaca peste traditionala concupiscenta masculina si sa ma perceapa diferit : MY BRO'!!!LOVE YA BRO'…

2 comentarii:

Petruta spunea...

E super Bro al tau...si la sfaturi si la party-uri, un lucru trebuie sa-si schimbe...ochelarii in stil Harry Potter (mie una imi plac, dar stiu ca el nu-i prea indrageste).
Sa-l sfatuiesti, in calitate de sora, in legatura cu fetele ca nu vrem sa sufere...e prea tare tipu' ca sa i se intample asta!
Pupici pt Bro!

Raluk6 spunea...

lasa mah ca ma sfatuieste el destul...;>