sâmbătă, 29 decembrie 2007

Satra lu' Papuc (sau haita domnului Halic)

Pentru cei ce nu ne cunosc inca,facem parte din grupa 6!Si ce are grupa 6 atat de special?!?Pai…sa ne fie cu iertare,dar…ne are pe noi: SATRA LU' PAPUC!Dar ce doamne iarta-ma mai inseamna si Satra asta…?!?...Ei bine,este ceea ce domnul Halic a botezat metafizic "haita",adica o adunatura de scrantiti cu apucaturi extracuriculare,o ingramadeala de aiuriti molipsitor de petrecareti,un card de jemanfisisti degajati,gata oricand sa te traga in jocul lor vicios: frecatu' mentei! …
Asadar,in categoria NE DOARE LA BASCA DE SCOALA se incadreaza urmatoarele personaje memorabile:
1. Crazy Marmo("Combinezoum,in pana mea…!")- mereu in priza…ca,daca te suna marmota,tu ce-i spui?
2. Ancutz_Mutz("CINE MAI DOARMEEEEE!?!?")- militanta impotriva prostiei,unii oameni chiar sunt de KKo!
3. Mede("No tu Ralucone,hai ca vorbim maine,da?Ioi cat is de obosita…")- don't be there when she laughs!!!
4. Betty("Da,am adus si azi camera!;>")- vocea ratiunii,asta da fata serioasa!
5. Monik("Fata,deci daca zice asta eu il bat!!")- Andreea Marin pentru Domnul Castor,model pentru restul….
6. Razvan("Hai sictir…ignora-ma!!")- indiferentul acid,stim ca ne iubeste!
7. Laur("Mama,frate…tu o vezi p'asta?manca'i-as ciocu' ei…!!! ")- nebunie curata;trebuie sa-l cunosti sa intelegi!!
8. Alex("Hi guys!si…?cum merge treaba…?")- momentan accidentat,speram sa-l recuperam curand…
9. Persy("EXTRA MARFA BRUTUS!!!BUN ASAAAA!!!")- the party animal;fata asta chiar ma ajuta sa inchid cluburile!!
10. Petty("Brutus,verifica-ti mailul ca ti-am povestit acolo cum a fost la munte…puii mei,tot nu-mi merge messu'!!")- the funny story-teller,can't miss her!
11. Subsemnata("Care noi 3?")- ma rog,when she was having a blonde moment…!
Acestea fiind spuse,am dori sa facem urmatorul anunt:
· Gasca de 11 studenti constiinciosi(cu toate prezentele la party-uri la zi!),meticulosi(cu greu gasesc tinute pentru joia Suburbia, vinerea El Comandante sau sambata Fuchsia!),inteligenti(intotdeauna fara bilet,mereu prinsi,niciodata amendati!) si sociabili(dupa 5 beri,te cred!) - pierdut chef de studiu inca din vara(…anului trecut),undeva prin zona Polizu(cred ca L022- examenul de admitere…),cine ii da de capatai este rugat sa se prezinte de urgenta la sediul S.N.S.P.A. din Povernei pentru a se alatura Rebeliunii pro Toceala!!Promitem recompensa celor ce ne vor reda cheful de studiu,dar stim ca noi vom fi recompensati pentru ca le-am redat cheful de viata!


Semnat, SATRA LU' PAPUC!

3 comentarii:

Petruta spunea...

Ce-am mai ras de Satra asta....fara sa realizez ca ma aflam in top 10 (that was my blonde moment):)))))
Ne-ai descris pe toti atat de bine incat cred k si cei care nu ne cunoasteau o sa-si dea seama ca noi suntem....suntem vedete mey n-ai ce sa ne faci.

Cheful de studiu vi-l imprumut eu...caci cred k am luat virusul asta. La party-uri facem prapad...normal suntem party animal-uri (fara falsa modesti)....si sa nu uitam prietena noastra care ne scoate din depresie....boxa!!!

Ne uram multe party-uri in Haita ca sa ii bucuram pe ceilalti cu prezenta noastra....acum chiar ca sunt modesta!!!!

Sper sa-i mai inhaitam si pe altii in Satra lu' Papuc...the sooner the better!

Raluk6 spunea...

boxa sa traiasca!!

Petruta spunea...

I hear you sister! Ce ne-am face fara ea? Nici nu vreau sa ma gandesc!:D