sâmbătă, 19 ianuarie 2008

JOC DE-A POEZIA

Din aceeasi categorie a secularelor "caiete de dat cu parerea" face parte si scriitura mea,de'a dreptu' profunda! =))) ENJOY!

A-nceput de ieri tortura...
Frate,si nu pot sa dorm!
Gata,ce mai tura-vura:
Baby,te iubesc enorm!

Si cand ma gandesc la tine
Oh man,simt ca-nnebunesc;
Ard in flacari de dorinta,
Si nu stiu daca-i firesc!

Te zaresc in tot si-n toate;
Of,you make me so confused!
Vad ca nu ma lasi in pace...
But I love to be abused!

Si ma faci cu o privire
To go mad,iti jur solemn...
Nu e o inchipuire,
Ci moreover e un semn!

Daca stau s-ascult de tine,
I will end up in declin;
With a broken heart,mai frate,
And no chances s-o alin.

Asa ca fac pe nebuna
And I call you zapacit,
Cand imi spui brusc ca de mine
Madly te-ai indragostit!

Dar tu nu accepti refuzuri
Si-mi explici ca te-am vrajit;
So I feel un pic jenata:
Maybe ca m-am cam grabit!

Ma reped cu-o sarutare
Sa-ti arat how much I care,
And you promise cu ardoare
C-ai sa-mi dai orice iti cer!

Insa nu iti cer prea multe
Only sa ma poti iubi…
Si din cand in cand,my baby
Improvise some nebunii!

Asa ca believe me honey
Cand iti spun ca te iubesc;
I would try to do mai multe
But for now nu indraznesc!

I want to sleep,dar degeaba
Ca Mos Ene nu ma place;
Ma gandesc numai la tine
I LOVE YOU si n-am ce-i face!!!

4 comentarii:

Petruta spunea...

Vai ce frumos poem!
Ce vremuri...si ce sentimente!
Se pare ca acele "caiete cu amintiri" sunt ink trendy...adik asta chiar poate fi o declaratie de dragoste pt un tip care stie sa have fun with the lyrics!
Super!

Raluca Medesan spunea...

esti nebuna!!! :))

Raluk6 spunea...

nebuna e putin spus mede...doar ma cunosti!!! =))

persy spunea...

suuper cool brutus...ti-a iesit marfa poezia.trebuie sa fi avut o inspiratie/muza pe cinste...