miercuri, 2 ianuarie 2008

Sa mori din dragoste ranita

"Printesa mea,jur ca nu concep viata fara tine!Daca te-ai hotarat sa ma parasesti,sa stii ca nu are rost sa mai traiesc…Tu esti lumina ochilor mei,comoara mea,cel mai de pret lucru pe lumea asta.Te-am iubit nebuneste din prima clipa si inca te iubesc…de fapt,am sa te iubesc pana cand moartea ne va desparti!Si uite ca momentul a venit,mult prea devreme din pacate…trebuie sa ne luam ADIO!...Poate ca nu te merit!Am indraznit sa cer prea mult si acum raman fara nimic!
Printesa mea,daca primesti sms-ul asta,sa stii ca in momentul in care o sa il citesti,eu voi fi de ceva timp rapus de soarta!Pentru ca fara tine nu am nici un rost pe lume,am sa pun capat acestor zile nefericite,pe care sunt condamnat sa le traiesc…
[Am sa ma arunc de la balcon si am sa te impresionez…si tu ai sa regreti ca m-ai parasit,o sa ma ai pe constiinta toata viata,o sa-ti fiu povara crunta,ai sa plangi zile si nopti la rand,ai sa-ti reprosezi ca nu ai facut ceva sa ma impiedici…Sunt sigur ca depresia o sa te sluteasca ingrozitor si o sa-ti imprime niste cearcane adanci,o sa slabesti si o sa arati ca o martoaga malnutrita,o sa te imbraci ca o mamaie si o sa fii galbena ca ceara,o sa faci riduri prematur si o sa arati ca ultimul om,…si toate astea datorita mie!!Si cand ai sa vii la priveghiul meu,toti te vor privi cu ura(«Ea e…asta l-a bagat in mormant!») si te vor obliga din priviri sa-mi respecti amintirea si sa dispari!
Da,da,da…o sa devii insipida daca am sa mor,si toti te vor ignora,iar tu ai sa fii mult prea chinuita de remuscari ca sa-ti pese!Cu siguranta am sa-ti distrug viata…o sa regreti,ai sa vezi!Asa ca trebuie sa mor,sa-ti demonstrez ce însemn eu pentru tine…N-ai sa ma uiti,jur!!!]
Te las acum,iubito…a sosit ceasul mult asteptat!Atat te rog: nu ma uita!…TE IUBESC!"

Ralph dragule,un simplu sfat post-mortem: daca esti bou si vrei sa te arunci de la balcon din cauza unei tipe,sa te gandesti inainte,mai boule,ca ai coarne si nu aripi!

Un comentariu:

Petruta spunea...

Nimeni nu ar trebui sa se sacrifice pentru iubire, indiferent cat de puternice ar fi sentimentele. Love come and go...iar dak tu decizi sa pleci tu primul pierzi lupta cu tine, cu viata!
Iubirea nu merita sacrificii.